*SJUUUUUK*

Igår vakna jag med hög feber :( Yay eller inte vill inte vara sjuk ! Börjar faktiskt gilla skolan så vill inte va sjuk ! Så nu wnär jag är sjuk så kan jag inte plugga, blir så trööt då och har ingen ork i kroppen. Igår blev det en onyttig dag, jag åt en massa godis, läsk och glass :P Men idag blir det en nyttigare dag. Vaknade vid halv tolv idag och gick upp och gjorde mig en supergod sallad, tog läsk till de och tog även med mig tabletter till huvudverkan och lättdryck till de. Nu tänkte jag att jag skulle gå och hämta annanas <3 Igår målade jag naglarna men nagelacket var tydligen för gammalt så det flagnar bort så ska ta bort de och måla nytt -.- Bloggar nog inte så mycket nu när jag är sjuk men kanske slänger in ett inlägg då och då <3


Så såg jag ut när jag hade fest <3

Kommentarer
Postat av: ida

sv: JA! <3

2011-03-05 @ 17:17:41
URL: http://idaholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0