*Mobilbloggning*

Yey ! Jag har lärt mig hur man bloggar från mobilen !! Så nu kommer jag inte överge er längre, nu när jag lärt mig ;) Dagen idag har varit kort och bra. På min rast gick jag,Matilda och Mahbuba till stan och köpte present till Matilda, för hon har fyllt år, hon har gått och blivit fjortis sådär x) <3 Efter skolan tejpade jag upp alla 1000 lappar dom Matilda proppade in i mitt skåp när jag var sjuk :P När jag höll på att tejpa upp alla lappar sådär efter skoltid så blev jag anklagad för skolk, blev nästan döv men underhållen av att någon sjöng i korridåren. När jag var klar med alla lappar så gick jag hem och hämta pengar, packa sovgrejor för jag ska sova hos Matilda idag, och sen gick jag tillbaka till stan och köpte Matildas present, köpte mig en äppelpaj från Donken och gick tillbaka till Nico, påväg dit åt jag min goda paj :) I Nico fick jag sitta och vänta på Matilda i ca 20minuter, under tiden jag vänta så lyssna jag på musik, sjöng tyst för mig själv, spela, va inne på FB-BDB-MSN och ett par bloggar. När Matilda väl slutat så gick eller nästan sprang vi till bussen för hennes kompisar trodde vi skulle missa den, så när vi kom till busshållplatsen fick vi stå och vänta i typ 5 minuter. Aha bättre de än att missa den. När vi kom hem till Matilda så bakade hon chokladbollar medans jag åt mackor och drack Oboy, då och då smakade jag även om de var godkännt. Och de va de :P Just precis har vi bakat muffins, och de va kul, HAHA Matilda stänkte ner sig med mjöl x) Nu så ska vi äta chips och kolla på TV hörs kanske senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0