*Badhus i Oxelö*

Igår var jag på badhuset i Oxelösund med Matilda, hennes syrra och hennes syrras kompis. Ja de börja med att vi fick vänta i typ en timme på att några jävla "vuxna" skulle simma klart och då lekte vi i barnpolen med alla leksaker x)Haha fanns även en rutchkana (staving?) som vi inte kunde låta bli xD Sen när vi väl fick bada i den stora bassängen så hoppa vi från hopponen, vi börja med ettan sen hoppa Moa från 3:an ett par gånger, jag, Matilda och Lovisa skulle även hoppa den men de sluta med att alla hade hoppat förutom jag, och efter en timmes velande och mutning så sluta de med att jag klättra ner....Vi avsluta med att jag och Matilda simma 10 längder innan de var dags för dusch och bastu :) Även fast jag duscha igår med schampo, vål och balsam så stinker mitt hår fårtfarande som de äckliga vattnet...Och fick en massa kallsupar så min mage mådde inte så bra...Igår köpte jag en ny bikini också som jag skrev och den är jätte fin :) Idag köpte jag även en ny vårjacka som är helt undebart fin-en mörkblå tygjacka från H&M 299:- (100:- rea). Nu ska jag plugga till alla proven så bloggar kanske me i morgon <3 Bilder kommer snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0