*Träningsläger*

Idag har jag tillbringat största delen av dagen på amerikanska-fotbolls-lägret. Vi åkte kl kvart i åtta och jag hade typ inte sovint ngt på hela natten men men så går de när man kollar på film och läser.....De va såklart min pappa som skulle va på träningslägret men jag är ju deras maskot så man kan ju inte svika laget liksom ;) Fick även jobbet som forograf också :D Vilket va kul, fick låna Duddes kamera (en spelare i laget), en systemkamera !! :D Ska tjata (stavning?) på pappa lite så kanske jag har en egen snart ! I morgon är det iaf match för pappas lag, och då måste MÅSTE jag va med såklart. Finns en rolig historia bakom vf också ;) Kommentera ifall ni vill höra den.....Juste huset ska lämnas in renskrivet på fredag och jag är bara på kapitel 3 -.- Men får väl se om de lämnas in i tid eller inte....Ska nog sova snart, eller läsa blir det väl, så jag "orkar" gå upp i morgon ;) Bloggar mer i morgon om jag hinner.....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0