*Sjuuuuk ?*

Ja som rubriken säger så är jag typ sjuk ! :( men bara lite snorig och ont i halsen men det stoppar inte mig från att träffa kompisar <3 Så idag blire att träffa Ellen och sova hos henne, och sen stallmöte klockan fyra och sen stallmöte igen på antingen morgonen eller eftermiddagen, och jag måste cykla -.-  Får sätta tamponger i näsan så det inte rinner när jag cyklar x) Men ska nog prova någon gång i mitt liv iaf <3 Ska väl gå och duscha nu så jag kan åka till Ellen snart <3 Mobilbloggar kankse mera sen <3


Eftersom jag inte lagt upp bilder på as länge så slår jag till med en riktigt fin flummbild-lite måste man ju bjuda på sig själv ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0