*Rubrik typ*

Idag har dagen gått fort och varit ganska tråkig -.- MEN....jag har fått en massa godis av olika folk och ätit av mitt egna godis som från början var typ 1kg men nu är det nästan slut och hemma har jag en stor toblerone, en bulle kvar från i fredags....MUMS ;) Idag åt jag och Matilda chili nam nam till lunch, vilket var gått. Efter vi ätit gick vi till hemköp och köpte POWERKING ;) Jag köpte 2st, den ena tog slut idag och den andra tar slut i morgon :) Idag hade jag och Matilda tänkt åka till badet i Oxelösund men vi pallar inte x) Idag på bussen träffa jag bästaste Ellen och bästaste Ida <3 Saknar er grymt mycket !! I morgon äre som sagt dags för stallet igen och jag ska hoppa med Johanna-Attack och Diana-Shippen och min kusin ska följa med också :) Ska äta nu bloggar kanske mera sen <3

Kommentarer
Postat av: is

saknar dig också izabell! <3

2011-04-07 @ 21:16:14
URL: http://idaholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0