*Nikita*

Idag är det onsdag och det betyder att det är dags för stallet! :) Får se om jag cyklar idag, beroende på vädret....regnar det så tigger jag åt mig skjuts, men regnar det inte så cyklar jag häldre. Jag cyklar häldre från stan till torsmans och tre kilometer eller mer in i skogen när det regnat på grusväg, än att få skjuts i en varm bil är väldigt normalt.... Men vem har sagt att jag är normal ? ;) Idag blir det nog att rida barbacka på banan skulle jag tro. Va ett tag sen jag red barbacka och så är det hur mysigt som helst, och man blir jätte fin på rumpan och benen sen då man blir helt vit och full av hästpäls <3 Men det är de värt...... Bloggar mera sen om jag hinner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0